Tweede reisverslag - Reisverslag uit Apollo Bay, Australië van Jamie en Bradley - WaarBenJij.nu Tweede reisverslag - Reisverslag uit Apollo Bay, Australië van Jamie en Bradley - WaarBenJij.nu

Tweede reisverslag

Door: Brad en Jaim

Blijf op de hoogte en volg Jamie en Bradley

18 November 2013 | Australië, Apollo Bay

Nou ons tweede verslag haha.

Aan t einde van de weg, bijna aangekomen bij de tweede camping, stuiten we op een grindweg door het bos. Er wordt aangegeven dat dit de route is naar onze camping. Naja toch maar proberen, ookal rijden we in een stationwagon. Halverwege werd t toch echt te gek en besloten we om te keren en een andere camping op te zoeken. Gelukkig waren we omgekeerd want onderweg kwamen we onze eerste kangoeroes tegen!

De tweede camping was een prachtige camping. Helaas hebben we hier niet veel van kunnen zien, omdat het de hele tijd regende. Dus besloten we de volgende ochtend snel door te gaan, omdat het toch regende besloten we door te rijden richting Melbourne. Daar lag onze volgende camping.

De rit naar Melbourne duurde ongeveer negen uur, maar aangezien het toch slecht weer was hebben we doorgereden. Na negen uur kwamen we aan bij de nieuwe camping: Point Leo. Deze camping lag helemaal in 't puntje onder Melbourne. Echt onwijs mooi en t was ook een hele goede camping, met goede voorzieningen. We hebben hier een heel stuk gewandeld en lekker op t strand gelegen. De zonsopgang was onwijs mooi!

Na twee daagjes hier gebleven gingen we door naar onze volgende bestemming: The Great Ocean Road. Een prachtige weg langs de oceaan met een hele mooie natuur. Halverwege de Great Ocean Road hebben we een nieuwe camping gevonden.

Bimbipark is een hele leuke camping met veel voorzieningen en we slapen onder koala's!!!!! :) Ze zijn echt heel schattig en maken een ontzettend grappig geluid, een soort van brombeer geluid. Morgen gaan we de rest van de Great Ocean Road bekijken en naar de twaalf apostelen. Je schijnt hier ook hele mooie wandelingen te kunnen maken, dus we zijn ook van plan dit te doen.

Nou we houden jullie op de hoogte en jullie horen snel van ons!

X Brad en Jaim
P.s. Als de foto's het nu wel doen staan er ook nog foto's van t vorige reisverslag bij! Doen ze t niet, staan ze op m'n Facebook! ( Jamie)

• 18 November 2013 - 10:25

Ilona:

Klinkt allemaal goed, veel plezier en goed uitkijken. Gr van ons allemaal.

• 18 November 2013 - 10:26

Maarten:

Klinkt super! Geniet ervan.

• 18 November 2013 - 10:34

Petra:

Hey lovebirds of koala's?? Lekker bezig

• 18 November 2013 - 11:19

Jonna:

Jaaa zeker naar de twaalf apostelen gaan! Heel mooi!
    Leuke foto's trouwens! Dikke kus!

• 18 November 2013 - 14:23

Rob:

Helemaal gaaf geniet maar lkkr van al t mooi's

• 18 November 2013 - 14:58

Bas:

Hoi, helemaal leuk om te lezen en de foto's te zien. Geniet ervan saampjes. Love Joe. Xxx